Стандард 8: Оцењивање и напредовање студената
Оцењивање студената врши се непрекидним праћењем рада студената и на основу поена стечених у испуњавању предиспитниџ обавеза и полагањем испита.
|
Опис (највише 500 речи) Оцењивање и напредовање студената на студијском програму општа хемија дипломских академских студија, врши се континуалним праћењем њиховог рада током читавог периода извођења активне наставе. Мерило успеха студената у савлађивању програма одређеног предмета, истраживачког студијског рада или стручне праксе су поени који се стичу извршавањем предиспитних обавеза и полагањем испита. Студент може на предмету да оствари максимално 100 поена, а испит је положио ако оствари најмање 51 поен. Предиспитне обавезе подразумевају: предавања, практичну наставу, колоквијуме, домаће задатке, теренску наставу, семинаре и друге облике наставе. Испуњавањем предиспитних обавеза током наставе студент може да стекне минималано 30, а максимално 70 поена, при чему је у обавези да оствари најмање 30% од предвиђеног укупног броја поена за све предиспитне обавезе. У спецификацији сваког предмета из студијског програма дат је јасан начин стицања поена, тако да студенти могу на време да предвиде своје обавезе. Критеријуми и правила оцењивања су усклађени према природи предмета: циљ, садржај и обим предмета, а посебан значај има усклађеност удела оцене рада студента током наставе и на завршном испиту, у укупној оцени. Укупан успех студента на предмету изражава се оценом од 5 (није положио) до 10 (одличан). Савлађивањем студијског програма предмета студенти стичу одговарајући број ЕСПБ бодова, према радном оптерећењу студента. Студијски истраживачки рад, као вид активне наставе, омогућава студенту упознавање са методологијом истраживања, са коришћењем литературе, обучавање за рад на различитим апаратима и увођење у специфичности лабораторијског рада, коришћење различитих метода за обраду и тумачење резултата. Студијски истраживачки рад се не оцењује бројчано, већ само описно: савладао/није савладао. Савлађивањем програма студијског истраживачког рада студенти стичу одговарајући број ЕСПБ бодова. Стручна пракса представља активну наставу којом се стичу практична знања из одређене области хемије наставе хемије и не оцењује се бројчано, већ само описно: савладао/није савладао. Дипломски рад је завршни део студијског програма општа хемија, дипломских академских студија и представља самостални рад студента. Табела 8.1 Статистички подаци о напредовању студената на студијском програму
|
Евиденција: Књига предмета, - (у документацији и на сајту институције)-Прилог 5.2,
|